Voor werknemers

Heb je een vast contract bij je werkgever of werk jij met een interimcontract? Hier vind je alle info die je nodig hebt over jouw loonadministratie.

Vast contract

Algemene loonadministratie

Bij een vast contract komt heel wat administratie kijken. Wij nemen voor jouw werkgever deze administratie uit handen. Zo zorgen we ervoor dat jouw sociale documenten volledig in orde zijn en dat je loonbrief steeds keurig op tijd verzonden wordt. Heb je vragen over je loonbrief, over je sociale documenten of zaken zoals zwangerschapsverlof? Dan kan je hiervoor steeds bij je werkgever terecht. Indien hij of zij het antwoord ook niet weet, wordt er contact opgenomen met ons. Wij geven dan de juiste info door.

Ben je verhuisd of is je burgerlijke staat veranderd? Dan is het belangrijk om dit te laten weten aan je werkgever. Deze gegevens staan namelijk op alle documenten en contracten en moeten volledig correct zijn. Wijzigingen van persoonlijke gegevens worden door jouw werkgever ook aan ons doorgegeven zodat wij het verder kunnen opvolgen.

Zit je met vragen over jouw loon, contract of planning of is er iets veranderd aan jouw persoonlijke gegevens?

Contacteer ons

Interimcontracten

Twee werkgevers

Ben jij tewerkgesteld bij jouw werkgever met een interimcontract? Dan heb je in feite twee werkgevers. Payroll Solutions verzorgt al het papierwerk zoals contracten en loonbetalingen. Het bedrijf waarvoor jij werkt is onze klant en neemt het leidinggevende gedeelte op zich.

Jouw contracten worden steeds opgemaakt op basis van de planning van jouw directe leidinggevende. Het kan zijn dat je een dagcontract of een weekcontract krijgt en dit kan éénmalig of gedurende een langere tijd zijn.

Interimcontracten

Wie kan er werken onder een interimcontract?

Interimcontracten zijn erg breed. Het zijn contracten voor:

  • bedienden
  • arbeiders
  • studenten
  • flexijobbers

Breng je inschrijving meteen in orde!

Inschrijvingsformulier